Masowe kopertowanie korespondencji

Wysyłanie listów czy dokumentów nadal pozostaje najpowszechniejszą formą komunikacji pomiędzy firmą/instytucją a adresatem czyli klientem.
Od pewnego czasu obserwujemy coraz większy nacisk na jakość i wygląd wysyłanej korespondencji. Mówimy tutaj o kopertach z logo czy herbem miasta lub gminy. Tak samo jest  jeśli chodzi o wkład czyli pismo lub dokument na spersonalizowanym papierze (nagłówek, stopka z danymi
czy odpowiednia faktura papieru).

Sami jako odbiorcy często zwracamy uwagę na estetykę przesyłki interesując się tym co zawiera w środku. Dlatego jesteśmy podatni również
na aspekt reklamowy np.: pismo z banku o zmianach oprocentowania na naszych kontach wraz z ulotką promocyjną szybkiego i taniego kredytu.
To działa bo informujemy naraz kilka tysięcy osób posiadających konto w danym banku przy jednoczesnym powiadomieniu o nowej promocji
(tzw. efekt skali).

Jako firma dysponująca odpowiednim sprzętem kopertującym jak i doświadczonym zespołem ds. korespondencji masowej, oferujemy kompleksową obsługę kopertowania korespondencji, która obejmuje wydruk, adresowanie, zakopertowanie dokumentów oraz ich dostarczenie do odbiorcy,
za pośrednictwem operatora pocztowego. Korzyści jakie wynikają z tego faktu są oczywiste. Pracownicy nie tracą niepotrzebnie czasu na żmudne składanie dokumentów (tzw. „świstakowanie”), kopertowanie, adresowanie, przyklejanie znaczków czy stanie w kolejkach na poczcie. Wszyscy wiemy,
że „czas to pieniądz” więc go szanujmy.

Dodatkowe korzyści dla zleceniodawcy to:

  • znaczne skrócenie czasu wykonania oraz dostarczenia przesyłek do Klienta,
  • optymalizacja kosztów druku dzięki efektowi skali,
  • optymalizacja cen wysyłanych dokumentów,
  • możliwość personalizacji,
  • profesjonalnie wyglądająca korespondencja,
  • zwiększenie konkurencyjności,
  • wsparcie informatyczne i logistyczne,
  • optymalizacja procesów biznesowych.

Dokonujemy segregacji korespondencji dla operatora pocztowego, tym samym optymalizujmy i obniżamy koszty dostarczenia przesyłek do adresata końcowego.

Jak działamy:

  • przygotowujemy dokumenty wg specyfikacji Klienta,
  • opcjonalnie oferujemy obróbkę bazy danych,
  • personalizujemy dokumenty,
  • drukujemy dokumenty (druk jedno- lub dwustronny, czarno-biały lub kolorowy, maksymalny format papieru A4),
  • kopertujemy korespondencję,
  • opcjonalnie dodajemy inserty do korespondencji (ulotki, broszury),
  • wykonujemy logistykę pocztową (wysyłka na podstawie umowy zleceniodawcy z operatorem pocztowym).

Bezpieczeństwo danych

Wszelkie dane dostarczone naszej firmie do realizacji zadania/zlecenia są odpowiednio zabezpieczone i dostęp do nich mają tylko wyznaczeni pracownicy. Pomieszczenie, w którym odbywa się cały proces kopertowania jest pod stałym nadzorem elektronicznym (ścisła kontrola dostępu)
i fizycznym (ochrona + monitoring). Dane przesyłane na nasze serwery są trwale usuwane i przenoszone na dedykowany komputer bez dostępu
do sieci.

Posiadamy również certyfikat Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakości i Bezpieczeństwa Informacji wydany przez Polskie Centrum Badań
i Certyfikacji S.A..

Czym jest personalizacja przesyłek/dokumentów?

W dowolnym miejscu dokumentu i dowolnej lokalizacji możemy umieścić np. nazwę i adres odbiorcy. Dzięki temu dokumenty są spersonalizowane pod każdego z odbiorców. Wykonujemy również indywidualną adresację kopert. Ta usługa idealnie nadaje się do masowego wysyłania korespondencji firmowej, instytucjonalnej oraz przesyłek marketingowych do wielu odbiorców w tym samym czasie.

Obsługa zwrotów

W chwili obecnej zwroty są dostarczane do zleceniodawcy.

Indywidualna wycena

Wszystkie zlecenia, które realizujemy charakteryzują się unikalnymi parametrami. Rozumiemy przez to cały proces usługi od wydruku poprzez zakopertowanie aż po wysyłkę. Dlatego uprzejmie prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny, wówczas przygotujemy dla Państwa indywidualną ofertę cenową. Zawsze istnieje możliwość negocjacji cenowej szczególnie przy dużych ilościach zakopertowań lub stałej współpracy.

Do kogo skierowana jest oferta?

Grupy odbiorców usług korespondencji masowej to:

  • jednostki samorządu terytorialnego,
  • sektor bankowy i finansowy,
  • sektor ubezpieczeniowy,
  • operatorzy telekomunikacyjni,
  • dystrybutorzy energii, gazu i wody,
  • firmy farmaceutyczne,
  • firmy windykacyjne,
  • zakłady komunalne,
  • firmy zajmujące się marketingiem bezpośrednim.
Oferujemy kompleksową obsługę kopertowania korespondencji, która obejmuje wydruk, adresowanie, zakopertowanie dokumentów oraz ich dostarczenie do odbiorcy, za pośrednictwem operatora pocztowego.

Kopertowanie korespondencji i wysyłka

Oferujemy kompleksową obsługę kopertowania korespondencji, która obejmuje wydruk, adresowanie, zakopertowanie dokumentów oraz ich dostarczenie do odbiorcy, za pośrednictwem operatora pocztowego.

Kontakt z nami

Skontaktuj się z nami

kopertowanie korespondencji

STREFY KLIENTA

Strefa klienta w Rzeszowie
35-326 Rzeszów, ul. Rejtana 55
tel.: 17 850 06 44
e-mail: detal@zetorzeszow.pl

Strefa klienta w Krośnie
38-400 Krosno, ul. Grodzka 12
tel.: 13 43 20 940
e-mail: krosno@zetorzeszow.pl

Strefa klienta w Przemyślu
37-700 Przemyśl, ul. Asnyka 4
tel.: 16 67 85 920
e-mail: przemysl@zetorzeszow.pl

Dostawcą TV w firmie jest SGT S.A.