Odnowienie podpisu elektronicznego

Nowy certyfikat lub odnowienie certyfikatu Sigillum

W przypadku braku konta na stronie Sigillum, należy najpierw zarejestrować się.
Jeśli konto jest założone – wówczas zalogować się adresem mailowym
i hasłem.

1. Zarejestrować się na stronie www.sigillum.pl w Elektronicznym Punkcie Rejestracji.

odnowienie

2. Wypełnić formularz rejestracyjny, zwracając uwagę na adres mailowy, ponieważ na ten adres przyjdzie link aktywacyjny. Po wysłaniu formularza
i otrzymaniu tego linku, kliknąć na niego, zalogować
się podając adres mailowy i hasło, następnie wypełnić certyfikat firmowy lub certyfikat prywatny.

Jeśli nie chcemy danych firmy w certyfikacie to wypełniany tylko certyfikat prywatny.

Certyfikat firmowy wypełniamy wtedy, gdy chcemy, by w certyfikacie były również dane firmy. Po wypełnieniu formularza firmowego
i wysłaniu go do wybranego punktu rejestracji (proponujemy
ZETO-RZESZÓW) na adres mailowy podany w tym formularzu przyjdzie kolejny link do kuponu, który jest związany z certyfikatem firmowym.

Na co zwrócić uwagę wypełniając formularze (najczęstsze pytania):

  1. wypełnić „przyjazną nazwę sprawy” – najlepiej nazwa firmy lub inne charakterystyczne słowo, ale nie „certyfikat”,
  2. wybrać punkt rejestracji – ZETO RZESZÓW,
  3. jeśli jakieś pole ma być puste (np. nr lokalu, kapitał zakładowy)
    to proszę wpisać słowo „brak”,
  4. po najechaniu myszką na pole zwykle pojawia się podpowiedź,
    co należy wpisać,
  5. w formularzu prywatnym pole „sekretna fraza” (pole zawierające hasło do unieważnienia certyfikatu – należy je sobie zapisać) podajemy,
    co najmniej 8 znaków, w tym: duża litera, mała litera, cyfra, znak specjalny (np. !, @, %, &, *, ?),
odnowienie

  f. w formularzu firmowym Listę subskrybentów (osób, które mają certyfikat) uzupełnia się przez kliknięcie „dodaj subskrybenta do listy”,
Jeśli chcemy wypełnić formularz firmowy za subskrybenta to w polu
„e-mail do obsługi konta” podajemy swój adres mailowy.

odnowienie

  g. jeśli w formularzu, podczas wysyłania, są jakieś błędy to wyświetlą
się one na górze strony,

odnowienie

Po wysłaniu formularza prosimy o kontakt w celu umówienia się na termin odbioru certyfikatu:
PUNKT REJESTRACJI „SIGILLUM”

Kierownik: Maria GAŁĄZKA
tel.: 17 78 01 669
e-mail: maria.galazka@zetorzeszow.pl

Kontakt z nami

Skontaktuj się z nami

odnowienie

STREFY KLIENTA

Strefa klienta w Rzeszowie
35-326 Rzeszów, ul. Rejtana 55
tel.: 17 850 06 44
e-mail: detal@zetorzeszow.pl

Strefa klienta w Krośnie
38-400 Krosno, ul. Grodzka 12
tel.: 13 43 20 940
e-mail: krosno@zetorzeszow.pl

Strefa klienta w Przemyślu
37-700 Przemyśl, ul. Asnyka 4
tel.: 16 67 85 920
e-mail: przemysl@zetorzeszow.pl